somnade som en gris igår.


Haha, ja rubriken stämmer kan man säga. Somnade som en gris igår. va så himla trött efter filmen,så jag hann inte säga godnatt, men nu säger jag GODMORGON istället !:D Filmen var grymt bra. Namnet lät som om det var en skräckfilm, men jag hade helt fel haha. Någon som såg den? Idag är vädret inte det bästa igen.. Men imon ska vädret vara bra annrs blir jag ledsen. Jag vet inte riktigt vad som händer idag. Ska kanske sova hos min kära ellen om hon orkar, det skulle bli jätte kul . Annars vet jag inte, eller jo jag kan måla mina naglar roligt, och mammakan göra hårinpackning på mig det gjorde hon aldrig igår ;< Och sen juste ! Ska jag och mamma bestämma hur vi ska göra när vi fyller år nästa vecka båda två!Eller oj mamma fyller år på fredag.. måste ner till stan och köpa något till henne ,men jag är bank får väll tigga lite pengar. Men gud vad jag babblar på. Nu ska jag måla naglarna roligt haha. Hoppas alla har sovit gott !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0