massa har säkert varit oroliga & massa annat.


men allt är okej med mig ! i alla fall nu.
Men det är mycket som har hänt, sen jag kom hem från öland har det hänt mycket. men har ändåså haft det bra ! Har ju inte bloggat på ca 1 vecka och två dagar, och många började bli oroliga varför jag aldrig skrev och var inne på alla andra sidor som jag brukar nästan varje dag.men jag är tillbaka nu ! Men uppdateringen blir seg. är fortfarande sliten och trött. Men när jag ändåså håller på så kan jag berätta lite om ALLT. kanske inte har bloggat riktigt på två veckor nu eller något, men jag har träffat massa vänner haft kul, sovit hos ellen ( som jag saknat/saknar!!) sen har nathalie och jessica åkt till tyskland saknar dom otroligt mycket ! Men dom kommer hem i helgen tror jag.sen för ca en vecka sen så när jag vaknade kände jag illa mående lukt över hela mig och sen gick jag ner och vädrade med det hjälpte inte, så jag började inse att mitt vanliga har kommit tillbaka.Men som sakt ingen vet mycket om det. Jag ringde mamma och började kräkas.. sen bara fortsätte det. sen i fredags gedde jag upp och ville få dropp.Så på söndagen eller lördagen åkte pappa och jag in så fick jag dropp i typ 24 timmar och fick sova på sjukhuset, men natten blev inte som jag hade tänkt mig spydde stupp i ett. Sen när jag vaknade igår, så kändes allt bättre. så vi åkte hem för '' bermosion'' och piggnade till.Hoppas det inte är tillbaka.
Men nu är jag återställd har varit uppe hela dan inte spytt, men jag är helt utmattad. Och värmen gör det inte bättre heller. Men idag så började jag med att gå upp vid 8 kände mig hur pigg som helst track hur mycket saft som helst och hållde sig kvar blev hur glad som helst. Sen senare kände jag att jag inte ville sitta och inte göra något, så jag frågade min kusin även kallad granne, om hon ville va så kom mary och frågade om hon fick va med, så va vi !Va helt slut och den beronde på värmen. Men lite kul fick det bli i alla fall. Sen senare under dagen började det åska som inne helvete om jag ska utrycka mig.Men jag visste inte hur mycket det var förens jag såg på nyheter idag på kvällen, träd hade åktner, ström hade gått,träd hade åkt ner i hus, blev skit rädd. och jageller vi märkte inte av något av det ! Nu vet ni att jag finns här och lever i alla fall! Så va inte oroliga.Men uppdateringen som sakt blir inte så bra nu heller, ska planera att åka iväg med mamma för båda vi fyller år typ näst nästa vecka och jag hatar ju att vara hemma så(?) Och sen kanske på torsdag åker jag till öland för mamma är där och har vårat stora tält , sen kanske kusinerna kommer med mina närmaste. och moster och en annan. Det skulle bli jätte kul! För vi gör inte lika mycket tillsammans som innan. Gud vad jag skriver och sånt, förlåt mig. Men vill skriva av mig ! Och det är ju det bloggning nästan är till för? Imon vet jag inte vad som händer, träffar säkert någon otroligt saknad person. Men nu ska jag ta dricka innan jag kockar sönder haha. SEEYA!

Fotograf: Ellens kamera
På bilden : Moa ( Jag ) & Ellen. älskar bilden även om den är suddig! Mer bilder från öland och sånt kommer när jag har tid. Sov gott och hoppas ni inte blir för värma i värmen var ni nu än bor, och ha en fortsätt bra natt/kväll!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg! :)

2010-07-14 - 09:08:31
URL: http://blackrivets.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

åh vad synd jag tycker om dig ! hopppas de inte kommer tbx!



sv; tack desamma ! :)))

2010-07-14 - 10:48:09
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0