Förlåt för den kassa uppdateringen


Men mamma fyllde ju år igår som sakt och då hade jag ej lust att blogga.
Vi bakade tårta, handlade och lagade god kvälls mat. Har kommit på en dagens fråga till er den kommer efter detta inlägget.Idag blir det kanske att åka ner till söder och vara med felicia troligtvis. Annars vet jag inte. Och vädret idag är inte på topp heller:( Men på tisdag åker jag till mitt favorit ställe på jorden och massa bilder kommer komma självklart. Nä men nu ska jag försöka få tag på felicia caio!

En bild från skolavslutningen nathalie, moa och felicia !:)

Tycker att jag har förändrats lite.

Kommentarer
Postat av: Moa Lindhe

sööt blogg du har :)



gå gärna in på min och kolla :D

2010-07-24 - 11:17:28
URL: http://moalindhe.blogg.se/
Postat av: fiiappiiaa

puuss på dig !! <33

2010-07-24 - 17:35:16
Postat av: emelie

cool design på bloggen

2010-07-25 - 13:48:40
URL: http://emeliiesliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0