om igår&bilder.


börjar med lite bilder från gårdagen när jag & anna gick till stan.


anna&jag(var tvungen att sudda över mej själv faktiskt)

& nu kommer lite bilder på anna & andra saker.




det hära var lite bilder från igår.
När jag och anna gick hela vägen ner till stan, i stan träffade vi
johanna och hennes kusin rosanna(tror jag hon hette) & så
var vi där med dom hittade ingeting specillt. sen träffade
man massa i stan ex; huda,elin. Var inte så länge på
stan för det var så kallt, tog bussen hem sen med anna
johanna&rosanna, sen när man kom hem så var man
ute med massa & träffade massa. orkar inte berätta så
mycket men dagen igår var i alla fall bra (y)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jag tycker det :D!

2010-01-08 - 16:59:53
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0