min lördag var superduper !


skulle ju berättat om min lördag imorse, men då orkade jag verkligen men nu skriver jag istället!
jag vaknade typ klockan nio och fixade mej och åt frukost och sätt lite vid datan , sen ungefär vid 12 tiden så tog jag bussen ner till stan , sen kom erik & hans föräldrar och hämtade mej sen åkte vi hem till erik då sätt vi lite vid datan, sen när klockan var ungefär ett, så började vi gå ner mot stan & bowlingenhallen och det är ganska långt men det gick bra att gå den biten även om jag har problem med mina knän så.. sen vid typ 5 över halv så var vi framme, och sen började vi bowla . & jag vann med 380-358, rätt nöjd ! men vi körde med galler och jag brukar alltid köra utan annars. Sen efter vi hade bowlat i en timme, så beställde vi pommes bricka det var jätte gott! sen så såg jag min skolsköterska från skolan och hon glodde på mej hela tiden fast jag glodde tillbaka och sen glodde jag lite när hon bowlade haha. Sen när vi hade ätit klar så kom björn till bowlinghallen, sen gick vi tillsammans hem till erik . och precis när vi nästan var hemma så blev jag ner dragen i snön ganska kallt var det men kul hihi. sen när vi kom hem till erik så åt vi tårta den var muums ! Efter det så var vi nere i tv rummet lite och sätt vid datan . Sen kom eriks mamma på att hon hade glömt lite traditioner(stavning) som dom alltid brukar göra på eriks födelsedag. Det var att , dom brukar alltid göra peppakaks hus till julen , så erik slog sönder det . fick ont i magen av det haha. Och sen så rullade dom in mej i toalettpapper(som bilden i tävlingen jag hade ). Det var jätte kul! sen när jag hade tat mej låss så låg det papper över hela golvet. efter det fick erik en present av björn , han fick present kort på donkan 150 kr och det är bra för erik för han äter ofta där haha. Sen sätt vi lite vid datan igen, sen gick vi upp till eriks rum och tittade på tv och snackade ,kulkul! sen när klockan var typ 10 över sex så hämtade min mamma mej ,vi åkte till ica och handlade, men när man kom in på ica så sätt polina,sandrina&sara så jag sätt och snackade med dom medans mamma var och handlade , sen åkte vi hem och sen gjorde jag inte så mycket mer åt mat och tittade på tv och myset. detta var min lördag i alla fall lite av det. pusss.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att ta det lugnt. Jag gör ungefär samma som du.

2010-01-17 - 19:35:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Elle

Hey :) jag har bloggat i några år fast i olika bloggar:) Själv då?

2010-01-17 - 20:58:04
URL: http://sarahemelieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0