lite olika saker.


igår var det också en slapp dag som jag skrev att det skulle bli, började 5 över halv 9, sen hade jag bild, men gick lite innan den slutade för jag skulle till aulan och visa upp teater igen och då var det verkligen mycket mer folk . Orkar inte berätta om det andra som hände, men sen i alla fall slutade vi klockan 2, sen drog jag hem lite sen tog jag bussen till mammas jobb, och sen var jag där tills mamma slutade, jag älskar att vara där för alla är så roliga & snälla haha. Sen gick vi hela vägen hem det är typ 3 km men jag hade med mej min kamera så jag fotade lite på vägen hem ,för när vi kom högst upp på ett berg så såg man hela stan typ och det var skit fint ! här kommer några bilder som jag mest blev nöjd med fast en av dom är suddiga !
den suddiga bilden.

& här kommer det jag mest blev nöjd med för det såg ut som om någon har ritat den bilden ;o

det var lite om min dag tisdag , men nu är det ju onsdag så jag ska berätta lite om den istället. Började skolan som vanligt idag 20 över åtta. Då hade vi svenska och skrev på våra uppsättser och läste i våra böcker. Sen var det b-språk och jag har ju engelska i det, då hade vi glosförhör på dom glosorna vi hade sen tittade vi på någon engelsk film , vi ska se på den varje onsdag det är olika avsnitt typ 12 stycken . Sen efter det var det lunch åt idag också för det var gott, kom inte riktigt ihåg var det var. Sen skulle vi igentligen ha slöjd/syslöjd , men jag hade ingeting att göra och det var inte meningen att börja på något heller för nästa vecka så ska jag ha träslöjd iställer och det är tråkigt . Så jag fick rast ganska länge, sen dom två sista lektionerna va teknik fast då gjorde jag ingeting , för det vi skulle ha till våran sak fanns inte inne så jag bara gick runt till alla haha. sen var det biologi, sen slutade vi halv tre. och nu sitter jag här hemma, ska snart fixa lite mat till mej själv , sen ska jag göra en sak som jag inte har gjort på länge, skriva brev till mina brevvänner, det har jag inte gjort på länge, och dom har inte skrivit till mej heller på länge så det är någ taks att börja skriva till dom igen. sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra mer, ska någ sätta mej framför tvn eller så sätter jag mej här framför datan och gör massa. Detta blev ett långt inlägg, men puss på dom som orkade läsa, nu ska jag sluta skriva . ha en fortsätt trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



WIIIE:D

2010-01-20 - 17:44:11
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Lilla Flikkan

Gillar bloggen. Fin design <3



Vad gör du då?

2010-01-20 - 20:09:22
URL: http://lillaaflikkaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :)

2010-01-20 - 21:53:35
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-21 - 02:28:56
Postat av: Karuro

SV:Tack! Din är också jätte fin.

2010-01-21 - 15:53:09
URL: http://karuros.blogg.se/
Postat av: M A D D I S ♥

Wow :>

Den var riktigt snygg :D ♥

2010-01-30 - 13:55:12
URL: http://imadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0