låtsas farfar.


  Grattis låtsas farfar!
                På 78-årsdagen.
Du betyder oehört mycket för mej efter som min riktiga farfar var en idiot, rent ut sakt. Är så glad att du finns i våra liv . Du har levt ihop med min farmor i över 30 år, och du har fått henne att mår bra. & hoppas ni håller ihop länge till . & du är verkligen en kämpe, du har varit sjuk hur många gånger som helst, och en gång minns jag verkligen mycket, jag var med när dom kom och hämtade dig och jag såg dom bära in dej i ambulansen , då trodde jag faktiskt det var sista gången jag såg dej , men det blev det inte, du är en kämpe och hoppas du vet det. Det känns som om du är min riktiga farfar, & jag önskar att duvardet
jag älskar dig av hela mitt hjärta!

& idag var det 5 år sen gudrun var
här och harjade och förstörde massa skogar
och en av dom var din skog .
Kommentarer
Postat av: ttildah

grattis :d

2010-01-09 - 20:54:14
URL: http://ttildahsandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0