inte värdens roligaste dag..


som jag har sakt innan att jag skulle åka till hanaslöv gjorde det idag också.
det är ju alltid lika mysigt att komma ditt, men idag var det hur mycket människor som helst, tror aldrig att jag har sätt så mycket folk där och det skulle igentligen stänga 3 men det stängde 4 för att det var så mycket folk och så hade dom öppet en timme längre ! hann åka i två timmar, sen när gick jag & mamma upp till cafet och sen när vi kom tillbaka så var mina skidor borta så typiskt och dom som jobbade sa att det inte brukar vara nårra som snattar det men
det var det visst.åkte inte mer skidor efter det sen utan jag var med björn & erik som också var där, och min mamma åkte vidare. Dom gjorde i alla fall så dage blev lite roligare, tack till er !
sen är det en sak som jag har gått omkring och tänk på hela dan, det var någon i backen som skadade sig illa så det kom 2 ambulanser och en första hjälpen bil och en brandbil, undra hur det gick med han sen ;o alla bara stannade upp och tittade på honom . Sen när jag hade kommit hem så har jag inte gjort så mycket har suttit vid datan , och massa annat. men nu ska jag titta på en film som har börjat igen det har varit paus, tror den inte våra,dina eller ngt sånt det handlar om 18 barn i alla fall . men nu ska jag inte skriva mer . heeejdå
Kommentarer
Postat av: IRMA

ofta dom blev snattade ? ;s

titta&kommentera min blogg =)

2010-01-06 - 21:39:10
URL: http://irmazekic.blogg.se/
Postat av: jennifer

Så där kolla på min blogg för jag har svarat på din fråga :P<3

2010-01-06 - 22:05:01
URL: http://jenniu.blogg.se/
Postat av: Erika

fin blogg :)

2010-01-06 - 22:13:39
URL: http://eerikkaaa.blogg.se/
Postat av: erik

synd att dom blev snodda tack desamma <333

2010-01-06 - 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0