inte skrivit på länge.


heej !
har inte skrivit sen i fredags, har varit iväg mycket med.
i lördags var jag i älmhult på ikea med mamma & hennes kompis . köpte bara en datastol,för jag behövde ingeting mer hos min mamma, men när jag åker ditt med pappa så kommer jag någ hitta mycket, för jag behöver rätt mycket säger till mitt rum hos pappa. & sen idag var jag och åkte skidor ! första gången för detta året i alla fall. grymt kul var det ! först var jag jätte rädd, men sen fick jag tillbaka allt som jag kunde förra året.
& nu har jag precis ätit backad potatis & sallad. Ska någ snart titta lite på tv & lite godsaker.
Imorron blir det att träffa Linnea & amela har inte träffat dom sen ett disco som var den 21 november.
så man kan säga att det var länge sen ! men nu ska jag inte sitta här. hejdå
(ingabilder i detta inlägget)
Kommentarer
Postat av: linnea

Imorgon ska det bli kul :) <3

2010-01-03 - 21:50:35
URL: http://neassss.blogg.se/
Postat av: elina

omggggggg, va fin blogg du har!

jätte fin!

2010-01-06 - 20:51:28
URL: http://elinajohansssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0