ingen skola var det för mej idag.


ingen skola för mej idag , för imorse mådde jag inte riktigt bra hade typ feber och mådde jätte illa.
men nu mår jag bättre. Har inte gjort någonting idag har bara tat det lungt och vilat och tittat på film. Men imorron blir det skola och imorron är det fredag också & då slutar jag halv två eller två , såå skönt !
& imorgon åker jag till min mamma också , så då kommer jag någ blogga mer när det är skola!
best friends halsband.

& en liten moa på bilder !


men nu ska jag ta en dusch sen ska jag någ börja öva på engelskaläxan som är tillsimorgon.& tack till er som kollar min blogg och kommenterar fina sakerY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0