hej !


orkade ej blogga igår, förlåt för det men jag hade verkligen ingen lust att göra det!
men jag skriver nu istället det är i alla fall bättre än att jag inte skriver på flera veckor? Idag gick jag inte till skolan , för när jag vaknade så mådde jag inte så himla bra så jag stannade hemma , har inte gjort specillt mycket har mest tittat på tv och tat det lungt. men ni kanske undrar vad jag hittade på igår eftersom jag inte skrev? min söndag var i alla fall bra, jag träffade min ''gåkompis'' vi kallar varandra för det för att vi brukar alltid gå tillsammans runt en sjö här, men igentligen heter hon Anna. Hon bor bara på ändra sidan vägen här när jag är hos min pappa så det gick snabbt och komma till henne, sen när jag kom till henne så gick vi till hennes mormor & morfar så var vi där och där var några av hennes släktingar från göteborg också, & annas kusin är så himla urgullig, hon älskar att bita på precis allt ungefär . Vi åt mat där och pratade och lekte med lilly som kusinen heter då, orkar inte berätta allt men nu vet ni ialla fall lite vad jag gjorde söndagen igår . & här får ni några bilder på anna & lilly som jag tog, dom är tagna med mobilen så dom är suddiga.


hoppas ni inte fick ont i nacken eller något , för jag orkade inte vrida dom hihi. Men imorgon så går jag någ till skolan & nu är det bara 61 dagar kvar till jag åker till storbritaninen/irland, men nu ska jag sluta skriva hejdå.
ha det bääst! / Moa

Kommentarer
Postat av: märit

träffas snart moa älsk? :D<3

2010-01-25 - 21:49:40
URL: http://baraklotz.blogg.se/
Postat av: ♥ MeDinA ♥

naww så sött

2010-01-26 - 12:00:58
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: JULIA - i am happpyjjeans

hejsan, hur är det med dig då? :)

2010-01-26 - 16:57:15
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: JULIA - i am happpyjjeans

sv ; okej, ajdå! :P

med mig är det också bra!

vad har du för dig?



kram :)

2010-01-26 - 18:45:02
URL: http://strumpsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0