stannade hemma idag.


som ni ser på rubriken så stannade jag hemma idag, för jag mådde inte riktigt bra imorse, men nu mår jag mycket bättre efter att ha sovit sammanlagt 12h och vilat lite med och tat det lungt bara.

Jag skrev ju ingeting igår, för jag hann verkligen inte det och orkade inte det heller för den delen. Men nu ska jag skriva lite om igår, slutade halv tre då, och dom tre sista lektionerna var väldigt tråkiga fast det brukar dom vara för det var träslöjd, vill ha sy igen men men . Och sen var det teknik och sen biologi inte precis dom bästa ämnerna. Sen efter skolan så träffade jag emma, vi gjorde inte så himla mycket vi tittade på 13 snart 13, om ni inte har sätt den så är det ett måste.För den är verkligen bra, har sätt den flera flera flera miljoner gånger ungefär, och sen kan jag alla repliker typ med haha. Sen gick vi ut lite och gick till ica och jag köpte mentos, jag är en liten tjocksmock, men jag älskar godis. vi hade lite roligt på vägen hem , för jag bara såhära till emma hela tiden ; vill du ha en till? vill du ha en till? haha . det var faktiskt kul. Och sen som vanligt så drämpade jag i ett hål som jag alltid trampar i när jag går ifrån ica.När vi kom hem igen så gjorde vi inte så mycket mer, sätt lite vid datan , sen följde jag henne ut från området förhon hittade inte ut, det gjorde faktiskt inte jag heller först när jag flyttade hit för ungefär 2 år sen . Sen när jag kom tillbaka hem så var klockan typ 20 över 6, så då slängde jag snabbt i mig en macka och gick upp till vägen för pappa ståg där och väntade sen åkte vi till skolan och så var det såntdära möte, och det var tråkigt men ändåså kul. Sen slutade det ungefär halv nio nio eller va det nu va. Sen när jag kom hem gjorde jag inte alls mycket, jag tror jagfaktiskt gick och la mig direkt haha. men någ om dagen igår.Juste pappa ringde mig för en stund sen och sa att jag skulle få 500 kr av min älskade farmor , som jag ska ha när vi åker till irland/storbritaninen och det och så får jag säkert mer pengar av mamma med. Och juste en annan sak pappa har bokat hotell som vi ska bo på , först tänkte vi bo på sånt dära bed and breakfast, men pappa bokade hotell istället, och det ligger precis vid en sjö, så det är säkert fin utsikt , bilder kommer säkert när jag vet hur hotellet ser ut. Men nu ska jag sluta skriva, ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: hihi, okej! vad tycker du om den? ska jag bättra på något? hehe.

jag ska packa och sådär, själv? :)

2010-02-04 - 14:50:16
URL: http://jeffelito.blogg.se/
Postat av: M A D D I S ♥

Trevligt dag :) ♥

haha

2010-02-04 - 16:05:11
URL: http://imadeleine.blogg.se/
Postat av: Ellen

superfin blogg ((: <3

2010-02-04 - 20:48:19
URL: http://bbaraaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0