snart sportlov.


snart sportlov för mig, när har ni andra det ?
Sista skoldagen imorgon sen är det sportlov, gud vad skönt längtar.Vet redan massa saker jag ska göra ex; fota,vänner,sovaöver,fira folk,åka skidor och massa annat som jag inte vet riktigt än . Och juste en sak får jag inte glömma som händer på lördag, jag och min kusin sandra ska gå på high school musical den som kevin borg är med i . Det ska bli grymt kul !och vi sitter på första parkett också. & juste en anann sak som händer på lördag får jag inte heller glömma att en av värdens underbaraste människor fyller 14 år ! men nu ska jag sluta skriva , för nu ska jag gå ner och göra engelska läxan, och äta och sen blir det att mysa med mamma som vi alltid brukar göra på torsdagar, så detta blir kanske sista inlägget för idag.

Kommentarer
Postat av: hanna ;)

tack så mkt!:)

2010-02-19 - 07:39:09
URL: http://flickanheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0