på mammas jobb.


Sitter på mammas jobb just nu, dagen idag var kort började 5 över halv nio och slutade 5 i två. Hade bild,matte,idrott&engelska. Gick hem sen efter skolan tänkte sätta mig vid datan men det hann jag inte för då skulle jag missat bussen till stan, så jag gick till bussen med en gång, lämnade bara väskan och det hemma. Alla på mammas jobb har precis fikat och jag är en av dom, killarna på mammas jobb är jätte roliga specillt, dom som är mellan 20-30 haha. Sen när mamma slutat så ska vi gå ner till stan, ska kolla lite på nya kläder och kanske lite kläder tills på lördag när det är tc disco som det heter. Så detta blir säkert det ända inlägget idag, för när jag kommer hem så ska jag rita kartor till mitt brasilien arbete och sen göra engelska glosor tills imorron i b-språket, men ha en fortsätt trevlig dag & kväll också / Moa
Kommentarer
Postat av: Johana

tack för du tyckte att min blogg va fin (a)

fast som sagt .. måste få hjälp med en ny design ;D



btw , din blogg var jätte fin!

2010-02-02 - 17:29:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0