massa ändrade planer.


Vaknade klockan 8 idag, när jag kom ner till vardagsrummet så kollade självklart mamma på en film som vi hyrde igår ^^ så då kunde jag inte låta bli att sätta mig ner att titta på den, den var sjukt bra men läskig. Den hållde på i 2 timmar och 43 minuter ungefär. Efter filmen så duschade jag . Sen har jag inte gjort så mycket mer ska snart äta och sen fixa till mig. Skulle igentligen åkt till hanaslöv idag eller träffat ellen, men det blir ingeting av det, utan jag ska åka till mina kusiner som bor i en liten förort som heter öjaby. Så uppdateringen kommer någ bli dålig idag. Hoppas alla sov gott inatt, och hoppas alla får en fortsätt trevlig dag !

en bild sen i fredags.
& jag vet att jag är dålig på att svara på kommentarer, men jag kommer i alla fall svara på dom när jag har tid.

Kommentarer
Postat av: RebeckaAndersson

haha, nej de är du som är moa :D <333

2010-02-28 - 13:45:36
Postat av: emma

Tack så mkt för frågorna:) det kommer svar på dem nu i mitt inlägg<3 Idag ska jag nog vara med någon kompis sj?

2010-02-28 - 16:56:37
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!



SISTA CHANSEN IDAG! TÄVLINGEN AVSLUTAS IMORGON!



För dig som inte vet vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckes märke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-28 - 18:38:44
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0