kan inte beskriva känslan.


Jag kan inte beskriva känslan , om jag inte blir sjuk denna månaden.
Ni som känner mig och har läst min blogg länge vet att jag har varit sjuk ofta varje månad i en vecka eller längre.
Kan verkligen inte beskriva känslan om jag klarar mig denna gången också. Fall jag klarar mig denna månaden , så har jag klarat mig i 4 månader utan att bli sjuk och få det gamla vanliga. Och fall jag slipper det så hoppas jag att det är över förevigt. För det är jätte jobbigt. Och ingen vet varför heller. Men för några veckor sen så var jag på sjukhuset och tog blodprovet har inte fått veta svaret än, för dom skulle skicka upp det till stockholm , och hoppas verkligen dom hittar vad det är , så dom kan bota det. Och jag vet inte hur jag ska tacka min läkare för allt stöd jag har fått när jag har varit sjuk mycket i mitt liv. Och dom som kännr mig väldigt väll vet att jag var vädligt sjuk när jag var 3 och ett halvt år. Var nära på att dö . men jag fick hjälp i tid och jag är vädligt tacksam , jag vet inte hur jag ska kunna tacka alla som hjälpt mig och specillt min läkare :(
förlåt . för att jag skrev det hära , men jag ville bara skriva av mig lite. Men nu ska jag gå till köket och steka lite pyttepanna, och sen ska jag fixa mig , sen åker pappa och jag säkert till hans tjej.

Kommentarer
Postat av: Nickey

Tack så jätte mycket :) Du med! Åh, jag har alltid haft samma problem. Alltid varit sjuk minst en gång i månadeen, superdåligt immunförsvar. Men äntligen har det börjat bli bättre faktiskt :D

2010-02-21 - 12:06:44
URL: http://nicoleespana.blogg.se/
Postat av: johanna

svar : tack! din blogg är också skit fin, haha. min helg har varit toppen, bara tagit det lugnt och träffat några kompisar. hur har din helg varit? kram

2010-02-21 - 12:35:33
URL: http://joojo.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: hej! tack så mycket, vad glad jag blir! och detsamma, verkligen :)

jadå det har jag haft, väldigt lugn men det behövs det med ibland :) själv då? kram!

2010-02-21 - 13:08:06
URL: http://linnchristiansson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv; Amela kunde inte men Linnea kan :D <3



när jag läste texten blev jag väsrsta ledsen moa :(

älskar dig& jag finns för dig det ska du vet <3

2010-02-21 - 13:22:32
URL: http://neassss.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: åh, låter som du har haft en toppen helg ju! va roligt :) kram!

2010-02-21 - 19:04:07
URL: http://linnchristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0