imorgon imorgon imorgon !


Imorgon imorgon haha, jag kan inte sluta säga det bara.
Men  ni som läser min blogg, ni vet ju kanske varför jag längtar så himla mycket och imorgon så är det en månad och en vecka kvar precis innan jag åker wihoo. Och förlåt att jag inte har skrivit något ikväll, men jag fastnade vid tvn och framme datan(med andra saker ) . Har inte gjort så himla mycket ikväll har i alla fall ätit men hade ingen matlust , och har tittat på let's dance och massa andra saker. Men nu orkar jag inte skriva mer jag tror jag ska gå och lägga mig nu. Jag vet det är tidigt ? men jag är jätte trött. så jag säger godnatt nu och sov gott allihopa !

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv; det är lugnt :) japp, man sätter det i håret! och tror det finns vita också, kommer inte ihåg, köpte det på glitter, kommer tyvärr inte ihåg vad det kostade.. förlåt :(

2010-02-19 - 22:47:08
URL: http://jeffelito.blogg.se/
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Tack! :)

Jag gillar din med, har du gjort din design? :)

2010-02-20 - 08:56:27
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0