home sweet home.


home sweet home !
Kom ungefär, hem för en halv timme sen, har inte hunnit göra så mycket har i alla fall ätit, och nu tittar jag på tv fyra film, har sätt den filmen innan men kommer inte på vad den heter bara ? haha. Men i alla fall igår vid 1 tiden så skjusade pappa mig till hovsaga, och när vi stannade på en busshållsplats, så kom bussen, så såg jag linnea.s i den haha, jag bara det dära liknar linnea.s så var det det hahah . så kul . Men sen när jag precis kom fram så såg jag att linnea.s var lite längre bort så ropade jag på henne, så hörde linnea.t mig ropa hon ba va? hahah. Senare kom amela också, vi gjorde inte så himla mycket, tog kort,var ute,och sen åt vi sen skulle amela hem. Så gjorde jag och linneorna, andra saker. Gick ut igen,spelade kort,tog kort, och bubblan & den som förlorade på bubblan, skulle bli krigsmålad först hahah. Och det blev linnea.s , sen blev det min tur och sen linneas. haha vi såg sjuka ut. Orkar inte skriva så mycket mer, bilderkommer när jag har laddat över. Men tack för en bra dag/kväll/natt linneorna och amela !
hoppas alla har haft det bra & hoppas alla får en fortsätt trevlig dag !=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0