Hemma hos mamma nu.



en bild sen i onsdags.
på bilden: linnea and linnea.
foto: moa(jag)
Har inte skrivit så mycket idag , men nu har jag i alla fall kommit till mamma eller inte precis just nu kom till mamma för ungefär en timme sen. Träffade emma idag, länge sen vi sågs nu . Men alltid lika kul att träffa henne, vi var ute och tog kort vid sjön som ligger nära där vi bor & sen tittade vi på en film.
Sen gjorde vi inte så mycket mer, men tack för en bra dag emma! Bilderna kommer säkert någon gång ikväll om jag orkar ladda upp dom. Men nu börjar let's dance så jag ska sätta mig i soffan och titta på tv och ta fram godsaker och mysa med min mammi, ha en fortsätt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: benita

sv; super tack! =)

kram

2010-02-26 - 21:15:11
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0