hatar att vakna tidigt .


Hatar att vakna så hära tidigt som jag har gjort hela lovet.
& idag vaknade jag halv åtta, jobbigt. men ändåså bra för då sover jag i alla fall inte bort dagen/dagarna, som jah alltid gjorde på loven innan när jag sov till 12,1 och sånt. Förlåt att jag inte skrev så mycket igår men jag fastnade framför tv fyra film, för där kom det massa bra filmer, sen på kvällen åt jag tacos , och sen fastnade jag vid en harry potter film så jag hann inte skriva. Och nu tittar jag på en annan harry potter film igen, när den är slut så ska jag någ duscha och fixa mig, för jag ska kanske träffa emma idag. Men nu ska jag sluta skriva!

hoppas alla har sovit gott också.

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: tack! :)

jo det är bara bra sj?

kram

2010-02-26 - 10:05:20
URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Aha, okej! :) Det hade gärna fått varit! :)

2010-02-26 - 18:35:29
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0