Friday


Ha precis ätit lite fika morotskaka,en av mina favoriter specillt mammas egna. Kan kanske lägga in receptet på dom någon gång när jag vet det ? Ska någ börja packa snart och sen kommer pappa och hämtar mig och min bror vid ungefär 5 halv 6.
Skoldagen var kort och det var skönt . Vi började 20 över åtta som vanligt, först hade vi so och då hann vi inte göra alls mycket för den lektionen är kort. Sen efter det var det matte och det  är alltid lika tråkigt, för man hör inte vad våran mattelärare säger. Sen hade vi breanfalk( stavning) den var i alla fall 25 min, sen skulle vi igentligen ha svenska i vårat vanliga klassrum som vi brukar ha , men det blev det inte. Vi var i något annat klassrum och vi hade inte heller svenska och vi hade några studenter eller vad dom nu kallas? Vi körde typ någon lek, dom sa olika alternativ, sen skulle man gå till olika hörn som man tyckte var rätt något sånt. Sen fick vi sluta lite tidigare från den lektionen också typ 10 min tidigare. Sen var det mat, den var väll okej, sen började vi halv ett igen och då hade vi engelska sen slutade vi halv två. Vi ska igentligen sluta 2 , men vi har typ aldrig handledar tid så det är darför vi slutar så tidigt, sköönt =) & imorgon är det lördag och jag längtar , skriver mer senare när jag har kommit till pappa och då kanske det också kommer några bilder på hotellet som vi ska på bo när vi åker iväg. Har ju inte så mycket bilder i mina inlägg just nu , men det är för att jag inte har orkat ta kort i veckan men jag tänkte lägga upp en bild från 6:an men den ville tidligen inte komma upp så det får bli ett inlägg igen utan bilder .   men ha en bra eftermiddagY
Kommentarer
Postat av: <3<3<3

Hej! Väldigt fin blogg, love it! kolla in min blogg om kändisar som Ashley Tisdale och Lady Gaga. Men jag bloggar mest om mina idoler

Miley cyrus

Demi lovato

The jonas brothers

beyonce

justin bieber och selena gomez. Jag bloggar dagligen minst ca 7 inlägg per dag, och jag lägger in de senaste på dem;)) Kolla in, thank you!<3

2010-02-05 - 16:23:43
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0