det var värt pengarna.



dock så var det en bild från google. Men i alla fall det var verkligen värt pengarna det var grymt bra , tycker jag i alla fall :) Ska i alla fall berätta lite om dagen igår, för jag skrev ingeting då för jag var inte hemma så mycket . Vaknade klockan 9 av att klockan ringde så gick jag upp och fixade mig och åt frukost, och sånt vanligt och duschade. Sen vid halv tolv åkte jag och pappa hem till anna och hämtade henne, sen åkte vi vidare till min kusin sandra, så var vi där lite innan vi stack vid typ kvart över 12, när vi kom ditt så fattade vi först ingeting, men sen fick vi hjälp att hitta platserna och sånt. Och sen kostade det 20 kr att hänga av jackorna och jag hade inte det så jag lånade av kusinen, sen började det klockan kvart över ett, och hållde på tills kvart över 2, sen var det lite paus, 25 minuter , och det var verkligen kaos utanför hallen och i pizzerian. Men sen började i alla fall andra delen och det slutade kanske fyra trorr ja ? om du inte har sätt den så borde du ser det, det är jätte bra och tänk vad mycket jobb dom har läggt ner på allt och scenen och allt sånt. Juste har glömt att säga en sak på vägen till hallen där det skulle va så ringde vi rebecka och sjöng för henne för hon fyllde år, och så var jag klantig och halkade flera gånger på den korta biten . Men i alla fall när det slutade så gick jag och sandra hem till henne, sen hämtade pappa mig så packade jag ner saker, tänkte skriva ett inlägg då men blogg.se hållde på att cpa, så jag struntade i det. När jag hade packat klart och sånt så skjusade pappa upp mig till sandra igen, för jag skulle sova där .För pappa skulle på fest och fira sin tjej och jag ville inte vara hemma själv med min storebror, så jag sov där. Till kvälls mat och vi tacos muums var det !  för jag åt knappt ingeting igår. Sen på kvällen så plingade vi på mary & luna dom jah var med i tisdag tror jag. Så var vi med dom .Och var ute. och slängde hos i snön .Herregud vad jupt(stavning ) det var. För mig var det ibland upp till midjan ;o Orkar inte berätta så mycket mer om igår, men dagen var i alla fall bra tack till alla !:) Idag vaknade jag klockan 8 helt konstigt brukar aldrig göra det och jag sov bara i 8 timmar med ;o brukar aldrig stiga upp så tidigt, Men sen i alla fall vid halv 11 så kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här och skriver detta. Herregud vad långt inlägg det blev. Idag ska jag inte heller vara hemma så mycket, för kanske vid ett tiden ungefär så ska vi åka till pappas tjej och fira henne och så kommer några till . Det blir väll kul och sånt. Men nu ska jag sluta skriva, här kommer några bilder som anna tog , för jag tog inga glömde kameran tesutom, så här kommer några bilder anna tog:



men nu ska jag sätta mig framför tvn eller fixa något att äta. Ha en trevlig söndag!
Kommentarer
Postat av: julia ♥

sv: jag har också sett high school musical :D

den var bra! ;)

vad tyckte du om den? <3

2010-02-21 - 11:26:20
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/
Postat av: julia ♥

sv: jag såg den i umeå :)

var såg du den? <3

2010-02-21 - 11:37:09
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/
Postat av: Ebba ♥

Hejsan och tackar ♥

2010-02-21 - 11:39:49
URL: http://ebbaho.blogg.se/
Postat av: julia ♥

sv: haha okej :D

jag ska snart käka en semla & sen städa rummet :)

sen klockan fem ska vi fara och kolla på ib- match :D

självdå?

2010-02-21 - 11:42:20
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv; Klart vi ska träffas på onsdag men kunde du sleepa over ? ;) <3

2010-02-21 - 11:47:54
URL: http://neassss.blogg.se/
Postat av: julia ♥

sv: detsamma! :D

vad ska du äta då?

2010-02-21 - 11:50:33
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/
Postat av: cecilia

JO härligt:)

Bara bra här med:) Kraam!

2010-02-21 - 11:53:51
URL: http://ceciliamyrland.blogg.se/
Postat av: julia ♥

sv: jag är 12 snart 13 :)

själv? :)

2010-02-21 - 11:56:30
URL: http://juliasoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0