alltid lika svårt att komma på vad jag ska skriva här?


hahah, rubriken kanske blev lite lång, men jag kom ej på någon ?
Jag tror jag ska upphöra blogg uppehållet ,för när jag sitter här och skriver så tänker jag på massa goda saker, och det är jätte skönt. Så jag ska börja uppdatera igen =)) Men idag i alla fall så slutade jag 3, efter det så har jag inte gjort så mycket. Men ska kanske berätta lite om dom andra dagarna? i måndags så slutade jag kvart i 4, för vi kollade på en film på elevensval, den var typ från 80-talet något sånt och man fick massa anspration(stavning) för vi ska ju spela upp massa sketcher . Har inte så mycket mer att säga om måndagen men den var i alla fall bra. I tisdags så slutade jag 2 som vanligt, sen stack jag hem lite och sätt lite vid datan och käkade , sen stack jag till systrarna luna&mary och var med dom, vi tittade på gamla bilder och teckningar och skrattade jätte mycket, alltid lika kul att vara med dom två. Sen var vi ute lite också, men vi hanninte vara så mycket för att jag var tvungen att gå hem . Och igår, så slutade jag halv två istället för halv tre , för biologin var inställd så vi fick sluta efter tekniken det var väldigt skönt, när jag kom hem så somnade jag haha. Orkar inte skriva så mycket mer .  För nu ska jag någ ner och se lite på tv. Hejdå!
Kommentarer
Postat av: Isolina

Allt är bra med mig, själv med?

2010-02-18 - 18:09:03
URL: http://isolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0