23 februari


Dagen blev inte så jag hade tänkt idag , men den blev ändåså ganska bra i alla fall?
Vaknade väldigt tidigt idag och jag vet ej varför jag bara vaknade av mig själv klockan halv åtta ;'o
Skulle igentligen träffat emma idag , men det blev det inte för hon mådde dåligt exakt samma som jag gjorde igår.Så vi kunde inte vara, men vi ska ses en annan dag i alla fall & jag ska hänga med henne till hennes sommarstuga på öland i sommar, längtar hur mycket som helst efter sommaren nu ! Har tagit det mest lungt idag, suttit vid datan och tv för det mesta. Men sen lite senare idag , så började jag snacka med min kusin sandra, så frågade jag henne om hon ville gå ut och fota så ville hon det så hon kom hem till mig sen så gick vi ut . Vi bor grannar när jag är hos pappa och hon är hos sin mamma. , men hon kunde inte vara så länge för hon skulle iväg och ta mer hål i öronen ! Till kvälls mat idag så åt jag revben muums.Vet inte vad som händer ikväll? blir säkert att ta ett bad och sitta framför tvn med pappa för han är ledig imorgon ^^ Men när han är ledig så åker jag iväg haha . Men här kommer lite  bilder som jag och sandra tog i snön enjoy !

 


Men nu ska jag hjälpa pappa med att hänga upp tvätt vi hörs senare ha det bra så länge!
och glöm inte bort frågestunden.

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: tack så jättemycket, detsamma! =)



fråga till frågestunden: vilka bloggar läser du dagligen och varför?

2010-02-23 - 19:41:09
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: hej! tack va gullig du är, jag hade det jättebra :)



fråga: varför bloggar du? :)

kram

2010-02-23 - 19:43:19
URL: http://linnchristiansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fina bilder! :)

2010-02-23 - 20:10:38
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0