SVAR TILL EBBA


ebba
gör du din design själv ? :)
och om du gör det undrar jag om du skulle vilja göra en till mig .. ?
btw, följer din blogg och äälskar den , :D

Hej ebba!
Eftersom du inte har börjat skriva på din blogg så kan jag ju inte svara så det passar ju bra att svara här.Nej jag gör inte min design själv har fått hjälp av en jätte snäll tjej , om jag skulle kunnat så skulle jag gjort en design åt dig, men nu kan jag tyvärr inte göra sånt fattar ingeting av det.
Tack för att du följer min blogg och älskar den!Fortsätt att läsa den gärna.KRAMAR / MOA

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag är med en kompis :)

2010-08-29 - 18:11:41
URL: http://ohmyrobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0