SOM JAG SA..


min bloggning kommer inte bli den bästa nu när skolan börjat.
Men nu bloggar jag i alla fall.Har typ inte varit hemma någonting idag , imorse kom nathalie till mig och vi kom försent till skolan väldigt lyckat trodde min lärare skulle dampa sönder men nej . Och dagen i skolan var släpp även om den var till halv fyra, först hade jag två engelska lektioner, sen var idrotten inställd, sen lunch och sen teknik och sen so , och vi fick sluta tidigare idag ändåså kvart över typ, så gick jag ju till gården där ifrån jag mobil bloggade. Sen kom nanny så vi gick hem till mig och lagade mat det blev väldigt lyckat, sen sätte vi på 13 snart 30 , kan aldrig sluta att titta på den eller trötta på den, efter det så gick vi ut , så var deft någon invigning av en fotbolls plan här i närheten så vi gick ditt och kollade och sånt, där träffade man massa, sandra,rebecka,anna,nathalie,sandrina,sandra,poshin och massa. Sen hängde nathalie och nanny med mig till subway sen efter det mötte vi upp sandrina och sandra, och hämtade min kamera och tog kort och sen gick ner till min gamla skola och väntade på rebecka och anna, för vi skulle testa att köra rebeckas moppe körde aldrig men åkte, sen fick jag till och med skjus hem najs det. Och jag kom hem försent och jag får igentligen inte sitta vid datan för mamma nu ... men jag lyder ej henne. Ni får se bilder imorgonbitti om jag hinner,för nu säger jag godnatt och här får ni en söt bild på mig från någon dag, för just nu har jag inga andra. HA DET BRA!
Kommentarer
Postat av: elina

söt bild ! :D

2010-09-01 - 08:33:20
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0