MORGON BLOGG


Hej alla vakna ? Om det ens är några vakna.Men det är det ju säkert, det är ju skola och jobb och allt sånt dära idag som gäller.Vaknade av mig själv vid 5 sen lyckades jag somnade om till halv sju och vaknade helt själv.Sätte mig vid datan och snackade med jessica sen loggade nathalie in med,trevligt bara vi inne på msn typ, men nu är det mer folk inne. Sen gick jag ner och åt frukost med mamma och nu sitter jag här och väntar på gullungen nathalie, vi ska fixsa oss tillsammans och sen gå till skolan. Ska även våga hennes hår hon blir sjukt gullig i det ! Och just nu har jag ingeting att göra, kan börja med att ta en outfit bild så får ni se den efter skolan. Slutar halv fyra idag, sen efter skolan ska jag träffa nanny, så jag kommer någ mobil blogga lite idag. Men vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Frida ♥

Aw tack så mycket :)

Detsamma!

2010-08-30 - 10:41:19
URL: http://snelponyhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0