MOA TAR EN BLOGG PAUS


moa tar en bloggpaus vet inte exakt hur länge men några dagar måste vila upp mig och umgås med mina vänner och prata med dom om ALLT, det har hänt alldeles för mycket. Så det blir en bloggpaus så va ej oroliga för mig jag klarar mig fin fint. Ni mina kära läsare och vänner och bästavänner ni vet det mesta! Imon blir det att träffa saknade nanny, skönt att komma iväg lite. Och idag sov jag och nathalie bort halva dagen och sen drog vi till simhallen igen vi är så bra !;) Men nu ska jag stänga av datan mår illa av den och ALLT, vi hörs ha det bra och ta hand om er !!
Kommentarer
Postat av: victoria

tack! din blogg är också jättefin :)

2010-08-19 - 11:39:00
URL: http://ariannaochvictoria.blogg.se/
Postat av: Katarina

Sv: Jaaa, stööör mig verkligen .. Hoppas allt löser sig för dig! :)

2010-08-19 - 12:50:36
URL: http://katarinanatalija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0