FY SKÄMS MOA


Allvarligt talat jag måste verkligen sova nu om jag ska komma upp imon min buss ner till stan går kvart i nio, sen bussen till älmhult går 09.20 , fy skäms på mig alltså. Och förlåt för uppdateringen idag. Men blogglusten var helt nere. Men som sakt idag vaknade jag tidigt men vid tolv tiden tog jag bussen sen hoppade nathalie också på så åkte vi iväg till simhallen & jessica du hade rätt svar !;) Det var år sen jag var i simhallen , äventyrsbadet hade ej öppnat än när vi kom så vi hoppade från trampolinerna, sen så åt vi lite för vi var hungriga och snacka om att vi sätt och åt länge i tre kvart och skrattade som galningar och sen hade äventyrsbadet öppnat så vi badade och hoppade mycket från trampo. Sen senare blev vi sugna på glass och godis i alla fall jag blev sugen på godis haha. Så vi gick till cafeterian.Och så blev vi helt flummiga igen , alltid flummiga. Sen badade vi mycket igen, och min kusin sandra var även i äventyrsbadet med mary så man snackade lite med dom och sånt. När klockan var fyra halv fem tröttnade vi på simhallen lite haha, så vi bastade och duschade och sånt. Och sen tog bussen hem, och nathalie började bli värsta flummig och jag med, vi sätt och spelade uno och tjockade oss. Sen fixade vi till oss , och drog ner till ica och köpte godsaker och godsaker jag ska ha på bussen imon . Och sen var vi ute lite och hade änmalt skoj. Sen blev jag hem skjusad av nathas snälla pappa! Och sen dess har jag inte gjort så mycket, ätit och sen tittat självklart på scooby doo, jag bara fullkomligt älskar dom !:D gör inte ni det ? Åh herregud vilket långt inlägg, nu ska jag avlsluta det. Kommer någ inte blogga förens på torsdag när jag är hemma, men något mobil inlägg kommer säkert . Hoppas ni också har haft en bra dag det har i alla fall jag. ha det bra och sköt om er !!!♥

en liten suddig mobil bild på moa idag.

Kommentarer
Postat av: Tove

Tack! Jag vet, det känns lite pirrigt i magen !:D

2010-08-11 - 00:18:32
URL: http://nytove.blogg.se/
Postat av: hannah

sv: jaha va kul! :) tycker steninge är så sjukt mysigt ställe ^^

2010-08-11 - 12:20:04
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: jessica

ahha ahha jag är bäst ,d

2010-08-12 - 02:07:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0