DET GÅR INTE..


Kan verkligen inte hålla mig borta från min älskade blogg det känns helt konstigt ! Så jag är tillbaka igen.
Mår mycket mycket bättre idag när jag har pratat ut med folk och fått ut lite tårar, så nu är jag helt okej. Men nu finns det andra saker istället skola på måndag och sen har jag fått ännu ondare i mitt knä och det passar ju bra när snart gympan börjar med. Och sen igår natt, så brände jag mig så nu kan jag ej röra en tumme.Och sen igår fick jag se mitt schema, ganska bra i alla fall tycker jag.Idag är vädret grått och trist, vaknade vid 11 ungefär, jag har mycket att visa er kläder,outfits,bilder på vänner och mig. Men det kommer ikväll om jag har tid! Men nu ska jag väcka min bror till sömntuta och sen börja fixa mig och sen ut i regnet och möta upp sötis nanny ! :)
Caio!
Kommentarer
Postat av: Amanda

Följ min blogg?

2010-08-19 - 22:30:34
URL: http://maandiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0