3 SEPTEMBER 7 MÅNADER UTAN DIG DÅ..


  7 månader utan dig,
mitt hjärta är helt tomt, du hade en sån stor plats, ett stort hål som aldrig kommer fyllas igen bara om du kommer tillbaka.Du är så himla enormot saknad av oss alla, dina vänner,grannar,jagar kompisar,barndomsvänner, och alla men specillt oss din släkt som var dom enda du hade.Vf just du? Och vf just för 7 månader sen? tiden går för fort det känns som igår jag fick veta att du tog och när jag var på din begravning. minns som igår hur mycket jag grät varje dag och varje natt till sömns när jag inte var med vänner, vänner ni gjorde mig glad igen. och specillt du ellen när jag fick veta allt och jag inte ville gråta inför dig , och du gjorde mig glad igen när jag bara ville låsa in mig och gråta och aldrig komma ut igen..Och när du åkte hem blev jag helt nere igen och ledsen och låste in mig på mitt rum i flera dagar. vänner ni är mitt liv o bästavänner ni är mitt liv.Låtsas farfar kurt du är enormt saknad, dagen innan du försvann eller helgen innan du försvann så började du se i syne av att det bodde massa folk ute med landet med dig för du var där helt själv farmor var inne i lägenheten här i stan. du började se i syne och trodde det fanns massa barn i huset brevid där det bara är skräp.Pappa ringde dig och du sa'' vill du snacka med barnen?'' och pappa sa det finns inga barn eller några andra där ute du är helt själv, jag kommer på lördag '' tror jag det va . Och pappa åkte ditt den dagen hade lovade dig. och allt var helt tyst. Bilen var ej rörd, postlådan var helt full du hade inte tat in posten..Pappa började bli orolig ingen hade gått i gräset på flera dagar allt va helt tyst, pappa gick till dörren och kändepå den låst, han plingade och plingade men inget svar. började bli ännu mer orolig, och ringde en i din som aldrig fanns där för dig dom senaste 30 åren du har varit ihop med min farmor. Men hann kom i alla fall och pappa hade ej träffat hanen endaste gång på dom 30 åren.Ni bröt upp dörren tillsammans och där sätt du i din vanliga stol helt död och hjärtat var helt tyst. tänk pappa fick se sin endaste pappa som betydde något för han död mitt framför ögonen på riktigt, om jag skulle varit med den dagen så skulle jag inte kunna stå jag skulle svimmat och aldrig mer vaknat. Tack vare dig ellen så hängde jag ej med annars skulle jag gjort det för jag visste att något hade hänt dig för den dagen var ej sig lik när jag vaknade.Pappa och han ringde ambulansen och dom kom och dödsdömde han och sa han fick i alla fall inte lida när han tog för några dagar sen för han hade inte tagit sina tabletter dagligen.Men han andra som aldrig hade funnits där brydde sig inte ett skit han bara stog där nöjd för att han visste att kontrakten och huset var på skrivit till han . låtsas farfar vf kollade du inte ditt kontrakt omdu visste att du skulle snart försvina? idioten fick allt huset ,skogen den stora tomten som du ägde och han brydde sig inte ett skit om dig. och på begravning han grät inte ens han bara stog där som en jävla idiot . och vi andra grät som var nära släkt med han . prästen förståd oss i alla fall för pappa berättade allt och ingen annanbrydde sig om oss mig martin pappa, mina kusiner moster och hennes man, och barnet i magen som vi inte visste då, alla andra tyckte synd om idioten och inte oss. men när pappa läste om sin dikt han skrev dagen han hittade dig så började alla fatta, fyfan jag kunde inte hålla in tårarna då och det var inte lätt att se pappa gråta, och då började vi gråta ännu mer, låtsas farfar vi behöver dig vi saknar dig, för varje dag så blir vi mer svagare och svagare du blir aldrig bortglömd ska berätta om dig när bäbisen som kommer snart fattar språket, och när mina barn kommer då ska jag berätta om dig och hur vilken undebar person du var. Ursäkta min jag behövde skriva av mina känslor . Och jag önskar du kunde se det hära. vi älskar och saknar dig , du finns inom oss föralltid.
1933-2010

HELT OBESKRIVLIGT VAD TIDEN GÅR.. OCH TÅRAR FLÖDAR OCH SAKNADEN VÄXER..
Nu ska jag äta något litet och sen sova hörs imorgonbitti!

Kommentarer
Postat av: amanda kling

Sv: tack dsm :))

2010-08-20 - 09:22:19
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch vad hemskt. :( Man får hoppas att han har det bra där han är nu, även om det är jobbigt..

2010-08-20 - 09:39:00
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: caiza

det är så jobbigt, vet hur det känns! :((

du vet vart du har mig om du vill snacka (L)

2010-08-20 - 15:24:34
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0