tittar på talang nu.


Jag har så svårt att komma på rubriken så vissa är kanske likadana men aja..
Innan idag så mådde jag inte alls bra.Men så kom jessica och nathalie och plingade på mig, så packade jag snabbt ner allt som jag skulle ha med mig till pappa, så mamma kunde skjusa ner det.. Så gick jag ut med dom , dom fick mig verkligen på bättre humör , tack jag älskar er tjejer. Var jätte lat så jag tog bussen hem till pappa från nathalie ungefär, men det gick mycket snabbare att göra så . Sen satt jag lite vid datan och svarade på frågorna från frågestunden. Sen åt jag lite, men nu ska jag fortsätta att titta på talang, och den polis kören som sjung nyss jag fick rysningar, men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mk'

Sv: Tack :)

2010-04-16 - 20:42:37
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/
Postat av: olivia

moa din lilla gullunge, den ligger ju här uppe :]

2010-04-16 - 21:28:27
URL: http://oliviali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0