Sunday


Nej sista helgdagen idag  , sen är det skola imon igen.
Men min helg har varit bäst, därför har det varit dålig uppdatering och nu denna veckan är jag hos mamma så då blir det i alla fall lite mer inlägg per dag än vad det är när jag e hos pappa. Men i alla fall igår var jag lite på tivoli först som jag skrev om . Sen när jag kom hem väntade jag på amela sen kom hon. Så fixade vi oss till tc, sen typ kanske halv åtta eller något kom jessica&nathalie hit. Och sen drog vi till tc, men sen hade amela glömt sin biljett så vi fick gå tillbaka hem till mig , och sen när vi kom till tc igen träffade vi linneax2, orkar inte berätta så mycket om kvällen träffade massa personer. och sen blev lilla jag kär . Men jag orkar ej berätta mer om dagen/kvällen igår . Men i alla fall idag skulle jag igentligen träffat Julia men nej hon kunde ej . Så jag tänker träffa Emma lite, bilder kommer säkert och solen skinner och det är blå himmel ute ! Nä nu ska jag börja fixa mig byebye

bjuder på bilden , var tvungen att sudda över min mun för att jag hade skrattanfall.
På bilden : Moa(jag) , Jessica, Nathalie & Amela
Fotograf : Rosa(min mamma)
Redigering: Moa ( jag )

Kommentarer
Postat av: karolina

sv.

verkligen tack !detsamma.



ha en bra dag

2010-04-11 - 13:57:25
URL: http://hppt://karolinapalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0