slutade tidigt idag.


Slutade tidigt idag brukar igentligen sluta halv fyra men slutade 13.30.
Efter skolan var jag med nathalie&jessica, sen åkte jag ner till mammas jobb och var där sen gick vi på stan hittade två tröjor och jeans leggings. Har inte tagit kort på det och hinner inte. Förlåt för dålig uppdatering ska bättra mig !! Låt bilderna tala för sig själva, jag älskar er




Nä nu måste jag äta har inte ätit sen maten i skolan och då var det inte så lyckat fick köttfärssås och spagetti på hela mig haha.Oh juste det som hände igår när jag åkte inlines det var att jag trillade och slog mig, så nu har jag ett stort sår och detvar på mitt ondaste knä med så jag typ haltar hela tiden får se om jag ska vara med på utegympan imon. Hoppas alla har haft det bra !

Kommentarer
Postat av: thea

sv: härligt härligt, låter som en bra dag de.



idag har jag varit ledig så jag tog en rejäl sovmorgon och sen har jag mest chillat. riktigt skön dag, :)

2010-04-26 - 23:09:32
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0