skärtorsdagen.


Guud, vad dålig jag har varit på att uppdatera.
Men jag har inte haft lust, jag har bara inte viljat blogga eller sitta vid datan i överhuvudtaget.  Har viljat ägna mig åt vänner och min kära mamma. Men jag uppdaterar i alla fall ju och det är ju bra det . Som sagt igår gjorde jag ingeting på dagen . Men sen senare så kom ellen och hennes pappa och hämtade mig så åkte vi hem till henne, vi tog bilder och sånt. Sen åt vi god kvällsmat. Vi tog jätte många bilder , men en av dom kommer sen . För jag har inte alla ellen har vissa på sin kamera för vi använda båda samtidigt på självutlösare. Senså sätte vi oss i mökret i hennes rum och tittade på två filmer som jag tog med mig till henne freaky fridag och jon tucker must die(stavning) , jag rekomenderar dom verkligen . Och så tog vi självklart fram glass haha och dricka. Vi hade jätte kul måste göras om. Sen så mitt i natten så såg vi en råtta eller va det va usch. haha . Så vi va självklart livrädda, men sen så blev jag inte det längre och sen när ellen släckte lampan så låtsades jag sova , men jag gjorde ej det. Så sträckte jag handen och skrämde henne haaha. Sen lurade jag henne med en annan sak att råttan var i rummet fast det var jag som lätt som en råtta med mina fötter haha. Jätte kul. Sen så var jag oss henne lite idag,  åkte kanske hem vid 12 tror ja, sen åkte jag hem och snabbt duschade av håret och fixade till mig, sen åkte jag ner till stan lite och träffade amela . Hittade lite, men hann inte köpa det, för sen skulle amela hem och då ville jag ej va där själv. Så jag sätte mig och väntade på bussen i 20 min ^^ Men är i alla fall hemma, har inte gjort så mycket sen dess. Eller jo, hjälpt mamma med kärleksmums hihi. Nä nu ska jag sortera kläder som måste tvättas av en myyyysig påskkväll men nära&kära !!♥

fotograf : självutlösaren
på bilden : moa ( jag ) & ellen.

Kommentarer
Postat av: Jen

men nu har du uppdaterat i alla fall :D

2010-04-01 - 18:36:08
URL: http://apieceoftokyo.se
Postat av: veronika

sv: på påsklovet ska jag åka till uppsala och träffa min släkt:)

2010-04-01 - 18:38:01
URL: http://veronikavirreverre.blogg.se/
Postat av: Yar

Sv: Bra!

Du också :D <3



Vad ska du göra på påsklovet då?

2010-04-01 - 18:38:34
URL: http://typyaris.blogg.se/
Postat av: Cicci

tack sötis

2010-04-01 - 19:17:29
URL: http://sweetcessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0