sista lovdagen igen..


Åh sista lovdagen idag, har verkligen ingen lust att gå upp tidigt imorgon och dra till skolan.
När börjar ni skolan igen?
Men i alla fall idag sov jag ut lite kanske vaknade 11, sen åt jag lite frukost. Och duschade, och tittat på Xena på tvn, ska någ börja fixa mig. Vet inte riktigt vad som händer idag men ska någ träffa anna igen som jag träffade igår, så fall jag träffar henne så hänger jag någ med henne till hennes mormor , hennes släkt är också där . Har träffat dom en gång innan också. Men nu ska jag börja fixa till mig, hoppas ni hade en bra morgon!

Kommentarer
Postat av: jj

sv: tack sötnos, bra blogg !

2010-04-05 - 22:45:35
URL: http://jjovanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0