moa är smart som hon är.


Smart som jag är , så går det inte bra haha.
Jag gör alltid något misstag. Ex idag trillade jag ner för trappan och sen tog jag fel på schaampo och tvättmedel osv. Men sån är jag . Ni som känner mig och träffar mig ofta ni fattar hur jag menar med det. Men i alla fall kom nyss ut ur duschen, funderar på att ta upp en dagens fråga , men vad ska det va? men det kommer jag någ snart på. Har absolut ingeting att göra och är uttråkad, men av alla snälla kommentarer & vänner så är jag inte uttråkad alls längre;'o Men jag har fortfarande ingeting att göra. Ska någ ta lite bilder , men på vadå aja det löser sig !
ha det bra så länge !

haha en liten favorit bild sen när jag och ellen va, jag bjuder och jag har otroligt dålig humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0