många bli drabbade av askan.


Och en av dom är min pappa som igentligen ska åka till skottland på söndag .
Men aja nu ska jag snacka om annat. Kom nyss ut ur duschen, men nu ska jag någ stänga av datan och sen ta lite chokladmjölk och sen tvätta ansiktet och sen hoppa i sängen .Juste har inte berättat detta pappa har sålt våran gamla husbil och vi ska kanske hämta våran nya imon( den har i alla fall bättre motor haha.) Om vi inte ska hämta den i alvesta så ska jag kanske träffa Anna. Men vi hörs imon! sov gott.

bjuder på en bild från idag .
Fotograf: Ellen.
På bilden : Moa ( Jag )
Redigering: Moa ( Jag )

Kommentarer
Postat av: A

ja, jag bor i Småland. - i Emmaboda, om du vet vart de ligger. ;) vart bor du då? :*)

2010-04-20 - 21:49:35
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Ellen

stolt fotograf <3

2010-04-20 - 21:51:38
URL: http://bbaraaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0