kom hem för en stund sen!


Kom hem för en stund sen från tivolit med Alma !
Hejsaaanhoppsan,idag var jag på tivolit och stan med alma. Träffade massa där också såklart !
sista dagen jag var där igår, men det finns imorgon också men nu är jag typ bank efter två dagar där.& jag har bestämt mig ska sluta äta på macdonlads har gjort det för mycket nu den sista tiden. Jag och Alma spelade på spel jag vann två gossedjur och alma med. Sen så var linnea&linnea äntligen modiga och åkte spinrock (y)
Kom hem för en stund sen, och nu sitter jag här och chattar och lyssnar på musik och dricker fanta. Snackade nyss lite med nathalie och jessica, men nu ska jag sluta skriva, detta blir kanske det ända inlägget idag.
Men ha det bra!

dom jag vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0