I can not think of title


Idag vaknade jag och emma halv 11 ungefär så fixade vi frukost och städade undan i vardagsrummet för vi sov där det går inte att sova över med kompisar i mitt rum för det är för litet haha^^ Men sen när vi hade gjort det så cyklade hon hem så hoppade jag in i duschen och fixade mig och åt middag . Sen tog jag bussen ner till mica i stan , vi hade kul. Och jag kom hem typ 6. Lite kortfattat om min dag .Nu väntar jag på mamma att hon ska bli klar så vi kan gå ut och gå en rundan eller jag kommer inte gå ska åka inlines, har ni åkt det något redan i år?
Låt bilderna tala lite för sig själva från igår.
Emma.


nödvändig bild jag vet.




bjuder^^



Tack för en bra helg alla som jag har träffat i helgen!
Nä nu ska jag ta på mig inlinsen och dra iväg med mamma. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0