Hur har jag kunnat glömma att berätta detta?..


I onsdags i veckan.
Så fick jag reda på att... Jag ska få en till kusin som är beräknad att komma i september i år ! Är sjukt glad över det och hoppas det blir en tjej , för det är på pappas sida jag ska få. För där har jag nästan bara kill kusiner/sysslingar osv. Men jag är mest glad för min farmors skull. Så hon får annat att tänka på att hon ska få ett till barnbarn. Ni som har läst min blogg länge eller ni som läser min blogg och känner mig vet varför jag någ är mest glad för min farmors skull.Men jag har ångest att den bäbisen i magen aldrig hann träffa våran underbara låtsas farfar och att min lilla kusin jonathan inte hann växa upp med han =( men sånt är livet.

Min lilla gullunge Jonathan till kusin.
Som ni kanske märker så kom jag inte väg till skolan idag, efter jag hade varit uppe en stund så började jag bli illa mående och märkte att jag var hur varm som helst så jag hade feber. Tänkte jätte länge på om jag skulle gå till skolan eller inte, men jag passade et. Pappa skjusade upp mig till mamma med alla mina saker, sen dess har jag inte gjort så mycket . Hoppas jag piggar ner tills ikväll! för då ska jag och mamma och bror åka till några vänner som heter Åsa,Tova,Felica & Frida(en gammal klass kompis ) Och fira några i efterskott för det har blivit inställt flera gånger pg.a att någon har varit sjuk . Så det är ett måste att jag ska pigga till så jag orkar gå med till dom ikväll.Men när bror kommer hem från skolan så ska vi hjälpas åt att fixa köttbullar och makaroner, för jag tror inte jag kan stå i köket så länge o laga mat. Men nu ska jag försöka vi i mig en macka och sätta på en film om jag hittar någon som jag inte har kollat på 203030 gånger. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Erik

härlig blogg :D

2010-04-23 - 10:45:32
URL: http://erikthorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0