Gör ett...


Litet undantag. Vill tänka på annat nu .
Idag slutade vi ungefär 3, och sen jag kom hem har jag suttit framför tvn och gjort annat. Tittade på en film också innan, som hette : Medans du sov. Den var jätte bra rekomenderar den faktiskt ! Åt nyss lite tacos och jag som måste få plattare mage tills sommaren aja. Nä nu ska jag ta och göra engelska glosorna sen hoppar jag in i duschen , sen tittar jag säkert på en film med mamma. Så detta blir säkert sista inlägget nu men ha en fortsätt bra kväll med familj&vänner osv ! Och jag kan väll slänga in lite bilder från igår också när jag ändåså håller på.

Jag är lika galen som vanligt när jag alltid kommer nära en sjö .



Och sen avslutar jag med en bild på mig & Anna. Men det finns mycket mer mer bilder.

Och juste hade ju köpt nya shorts och dom har jag på bilderna, och sen köpte jag en klänning. Men den hinner jag inte lägga in en bild på nu , för nu måste jagbörja göra engelska glosorna innan mamma kommer ner och tjatar på mig .

Kram / moa

Kommentarer
Postat av: isabel <3

fina bilder :D <33

2010-04-16 - 14:17:01
URL: http://avisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0