25 dagar kvar


Wihooo!!
Det är bara 25 dagar kvar tills liseberg.Jag längtar grymt mycket. Har ni varit på liseberg någon gång?Själv är jag där varje år och det har jag varit sen jag var 2-3 år. Kom nyss ifrån duschen och innan dess åt jag lite kycklingsallad men nu måste jag plugga på glosorna tills b-språket imon. Vi hörs!Bara för att jag saknar steninge så mycket och att vi ska kanske hyra den vanliga stugan i sommar som vi alltid hyr som vi har hyrt ungefär varje år sen jag var kanske 4-5 år .Och även där den stugan ligger är min favorit plats i sverige!
alla bilder har min mamma tat.



det gick inte att ladda upp bilder nu helt plötsligt men mer bilder därifrån kommer upp då och då och även massa i sommar om vi verkligen åker ditt. Nä nu ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: mersiha

Taack detsamma vad gör du då?:)

2010-04-27 - 20:12:58
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0