14 april.


Wiho det är en månad och typ 8 dagar(?) kvar till liseberg.
Gud vad jag längtar grymt mycket.Åh kan inte sluta tänka på att det är snart.
Men i alla fall idag när jag kom hem från skolan hade jag verkligen inte någon lust att sitta vid datan eller blogga, så jag fastnade vid smallvile tycker det är grymt bra. Sen åt jag lite åt ingeting i skolan och jag dog nästan av hunger. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Men lite måste jag någ gå ut eftersom det är sol och blåhimmel idag igen.Ska någ också vara lite snäll mot mamma idag igen och hjälpa henne. + Att jag är ensam hemma hela dagen/kvällen. Nä nu ska jag ta något att dricka, och sen kanske ta lite vår bilder? Jag venne.
Glöm inte bort frågestunden , tror jag avslutar den idag !

Kommentarer
Postat av: :)

tack tack detsamma ;)

2010-04-14 - 16:00:53
URL: http://sevils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0