söndag!


idag vaknade jag 9 av att min klocka ringde
sen gick jag upp & duschade och åt. Sen började
jag känna mej yr & illa mående , så jag gick
och la mej , sen sov jag till klockan 1.
sätte mej lite vid datan & chattade och sånt.
Sen vid 2 åkte jag och pappa ner till stan&
konserthuset, vi skulle igentligen se en teater
som är känd här där jag bor med vi gick inte på
den idag vi flyttade fram det till onsdag istället.
sen åkte vi hem till min pappas tjej & hennes barn
och där var hennes systrar & deras barn . så var
man där lite, alltid lika trevligt att träffa alla !
sen åkte vi iväg lite utanför växjö och gick en runda
i en skog, det var väldigt jobbigt kan jag säga.
det var snö & sen halt och massa backar.
sen efter det sa alla hejdå och åkte hem till sig.
& nu sitter jag här har nyss ätit lite mat från igår.
lite planer för veckan :
måndag; städa & träffa Nathalie.
tisdag ; söder & sen kanske sova över med erik&julia.
onsdag; söder kanske igen & sen teatern på kvällen.
torsdag; ta det lungt och senare gäster & sen kanske sova över med en av mina kusiner.
fredag ; åka hem till min mamma.

lite bilder från första dagen på jullovet !
men nu ska jag inte skriva mer , ha det bäst allihopa!
Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag ser helt fuckad ut.. xD

men det var skit kul, det får vi göra om!



ha det bra,puss<3

2009-12-28 - 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0