Heejsanhoppsan.


har varit dålig på att skriva som jag har sakt innan, men det är för att det har hänt så mycket. men nu ska jag berätta lite om igår, när jag hade kommit till pappa så fick jag 200 kr av farmor & låtsas farfar, sen sätt jag lite vid datan & tv. sen lite senare så åkte vi till öjaby till mina kusiner. det är alltid lika kul att komma till dom , för jag träffar inte dom så ofta. När vi kom ditt så snackade vi lite först sen åt vi , min fasters mat är alltid lika god ! blev jätte mätt. sen kom det lite filmer på tv så såg vi på dom. Sen spelade vi spel med och ännu senare så fikade vi lite,  kladdkaka mums eller vad det nu var(?) sen vid typ 10 tiden åkte vi hem.
& idag har jag inte gjort något specillt, vaknade ca.kl 10 och åt frukost och duschade sen sätte jag mej lite här.
sen när pappa kom hem så hjälpte jag han att packaupp maten han hade varit & handlat. och nu sitter jag här lite och tittar på tv. ska snart gå och ta på mej vanliga kläder , ska inte sitta i pyjamas hela dagen hihi. Ska snart äta lite för pappa håller på att laga mat sen efter det blir det att åka till elgiganten och köpa en väska till min kamera, för det behöver jag . Sen kanske det bli och ringa någon & sticka ut , och sen på kvällen blir det någ att mysa & titta på film & äta god mat ! hoppas alla har det bra. sees

( en bild på mej själv & sen en bild
på min gulliga lilla kusin jonatan)
Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

sv: jo alllt är jätte bra :D själv ?

2009-12-26 - 17:01:59
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: olivia

skriv mer om din kamera? :D

lite beroende av kameror lixom :]

2009-12-26 - 18:11:44
URL: http://oliviali.blogg.se/
Postat av: sofie

tack desamma :)

2009-12-26 - 19:04:01
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: my perfors

mm.. köpte han något godis? Knäck?! :D Kanske liten sent... hum...

2009-12-26 - 19:25:11
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0