2010 är här snart.


har inte skrivit så mycket så sista tiden
men det har för att jag inte har varit hemma
så himla mycket dom sista dagarna.
men i alla fall i tisdags sovde jag över
med emj tills onsdag. ni som inte fattar
vad det betyder så betyder det erik moa julia.
tack för två dagar , jag älskar er &
jag saknar er redan . Igår kväll var jag på
en känd teater här där jag bor, som heter glada
änkan den var väll bra, men fattade inte så himla
mycket av den(?) träffade i alla fall nårra
jag kände och en som är i samma ålder som mej .
_____________________________________________
nu kommer lite bilder som emj har tat!
julia med sin systemkamera.

foton ; moa(jag)




avslutar med en bild som julia tog på mej & erik!

har massa mer kort som vi tog, men orkar inte ladda upp alla för det är så himla segt!
& nu är det inte långt kvar på året 2009.Snart är 2010 här!
men nu ska jag inte sitta här längre nu ska jag fixa mej
för vid tre kommer en av mina kusiner, sen vid 6 kommer
mina andra kusiner från öjaby , haa en bra nyårsafton allihopa!

(bilder kommer någ)

Kommentarer
Postat av: OLIVIA LINDFORS

fina bilder!

2010-01-01 - 19:39:13
URL: http://oliviali.blogg.se/
Postat av: melina

fina bilder!

2010-01-04 - 11:33:12
Postat av: erik :D

fina bilder (Y) <33

2010-01-06 - 22:50:16
Postat av: mathilda

du har en sjukt fin blogg !

2010-01-09 - 16:46:28
URL: http://ellenohmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0